onsdag 9 juli 2008

Missing my Puh!!

Jahopp... Nu är klockan snart tolv och den här dagen har nått sin ända. Jag sitter ensam i soffan med en kurrande Linus i soffan mittemot. Hatar när F jobbar eftermiddag. Känner mig lite ensam och övergiven. Jag kan ju inte vara ute och ränna heller, har ju Pellan. Men hon somnar som vanligast vid åtta tiden och sen sitter jag mest av tiden. Helena har umgåtts med mig i kväll så jag ska väl inte klaga egentligen, hon åkte precis hem. Men andra kvällar är jag ganska solo... Trökigt bara... Saknar min Bejbi...

I morgon, kl.23.55 (Eller hur?) var det exakt två år sedan Fanny bula kom till världen. Passar på att skicka massa Grattis kramar till LillBulan på födelsedagen. Har presenten redo men eftersom F jobbar eftermiddag så vet jag inte när vi kan komma... I will call U AKK (hihi)

Nu börjar ett nytt avsnitt av Sex and the City men jag har ju dom på DVD så jag har ju sett alla sisådär 28787 ggr. Får väl slö kika ändå... Inte så att jag har nåt bättre för mig!

Bra. Hej!

Inga kommentarer: