fredag 25 juli 2008

Borta bra men...

Ååå.. Home SWEET home... Finns inte mycket som slår att komma hem till sitt när man vart borta ett tag! Har haft det toppen i stugan, solat och badat... Pellis ÄLSKAR att bada och nu har hon tagit sitt första dopp i sköna Norr Dellen. Plaskade som en liten toka. Ville bara längre och längre ut! Lillstrumpa min! Gissa om farmor och farfar skämmer bort henne. Å farbror Micke... Haha.. Han som knappt vågade hålla henne i början men nu ska han ha henne heeeeela tiden! Är så glad att så många älskar min lilla skrutt! Mamma me såklart. Mer än allt!!

Har lagt henne i vagnen nu. Hängt en tvätt, betalat räkningarna och nu ska jag packa väskan för nya sommaräventyr! Har överaskat sambon med en "liten resa". Vi ska till Bollnäs med familien Modin (- gosse) och bo på vandrarhm och se Björn Rosenström... Jag vet??? Jag gillar inte ens honom! Men vad gör man inte för den man älskar!! Å JAG ÄLSKAR DIG mitt hjärta!! Ska bli attans skoj i allafall! Leka med AnnaPanna! BLIR JU ALLT FÖR SÄLLAN!! Min FINA Anna M... Jag vet att du läser min Bloggish!! Ska bli göra mysigt att leka med er!!

Näe, om vi ska komma i vög i dag så ska ju väskan packas omgående... Ska hinna lämna Pellis hos moster med. Hon ska sova med Kussa Linn i natt... Jisses. Ella älskar Kussa Linn mest av allt... Om hon hör Linns röst i hallen vet hon ingte vad hon ska göra med sig själv innan Linn kommer in i rummet och busar!!

Mina fina barn. Jag har så många fina barn omkring mig!!! Syskonbarn och kompisbarn.. Åsså MITT barn... Den finaste fisan på jorden!

Inga kommentarer: