söndag 20 juli 2008

Jaja...

Nu bär det av ut till stugan för mig och Pellan. Pappa ska vara hemma eftersom han fortfarande jobbar. Ska bli skönt att komma bort ett par dagar, hoppas på fint väder bara...

Helgen har varit toppen. Mysig middag med vänner på fredag, lite drgracing med sambo, barn och Kusin på lördag, sen hem och kika på film på lördag kväll. I morse fick jag sovmorgon och sen har vi tvättat undan lite och lekt med Pellis. Solsken ute... En helt underbar helg med andra ord...

Har laddat hem Project rumway nu... Så denna dator får följa med ut till stugan så jag kan ligga i ladan ( så kallas vår stuga ) och kika när Ellis somnat.. LOVING IT!! Christian är min favvis. Och Rami!

Ska packas lure nu, sen bär det av! Bloggar igen när jag kommer hem! Gud vilket lamt inlägg det här blev... Sluta läs nu! Jag slutar i allafall!

Inga kommentarer: