tisdag 29 juli 2008

Nog får vara nog!

Uppe med tuppen efter en "grubbel-natt". Ella vaknade av solljuset. I vanliga fall har vi stängd dörr men i natt har värmen gjort så att vi hade dörren lire på glänt. Självklart har katten Linus fläkt upp dörren i natt.. Poff. Ella vaknar med tuppen vid halv sju. Ska inte klaga, hon sover nästan alltid till 8-9 tiden.

Men som sagt, har grubblat och vridit och vänt i värmen. Har såna nätter i bland. När jag funderar på vad som är värt det och inte. I natt kom jag i underfund med att jag är klar. Done. Finito! Orkar inte bry mig om att försöka tävla eller bräcka någon! You win, jag är sämre. FINE! Som sagt. Jag är klar!! Tänker inte slösa en natt till. Kommer inte att slösa energi på det där igen..

Nu. Frukost sen hoppas jag att jag och Pellis ska sova en stund till.

Inga kommentarer: