måndag 28 juli 2008

Bajs bajs...

I dag är en sån där dag när INGET är särskilt kul. Har sovit dåligt i natt, bara vridit och vänt mig. Är såååå trött... Solen skiner och allt borde vara toppen men ändå känns allt bara tråkigt och jobbigt. La mig på en filt under ett parasoll på gården med Pellan och vilade. Hon ville såklart inte alls vila... Hon ville busa och klättra... Simone sa att jag skulle vara glad så länge hon var nöjd med att sitta stilla och leka. Ack min vän så rätt du hade... NU vill Ella vara överallt! Hon vill äta gräs och klättra vid tevebänken. Kattmaten ser JÄTTE SPÄNNANDE ut och skötbordet är såååå tråkigt nu... Snurrar å har sig! Så nu vet jag vad du menade Simone. Det var skönt så länge det varade... Hehe...



Längtar efter sambons semster nu så jag blir gaaaalen...



Nu ska jag ta mig ett dopp i Ellas nya pool. Stor och bra... Svalka, här kommer jag!

Men först en bild på Gästboken som jag lovat Tanja! Hoppas du tycker att den blev bra....













SÅÅÅÅ TRÅKIGT att jag missade möhippan!!











Bajs bajs!

Inga kommentarer: