söndag 20 april 2008

Solen har lyst på mina kinder...

Har poat i trädgården och bara myst i solen i dag. Det kommer att bli toppen fint när det är klart... Men just nu är det mest rörigt och stökigt överallt. Vi har såna storslagna planer för gården så det är inte klokt, får se hur mycket som händer i verkligheten.. :-) Jaja.. Men fint blir det iallafall...

Har ingen aning om vad jag ska hitta på i morgon, men såna dagar kan oxå vara sköna... Ska läsa en uppgift för skolan och kanske kika lite på artiklar inför c-uppsatsen... Jäklar vad jag är stressad över denna uppsats.. Jisses amalia, kommer vi fixa det här Karin?? Du & ja Karin!!!

Nu ska det fikas, sambon har dukat upp te och smörgåsar.. Jag har VÄRLDENS FINASTE sambo... Tack för att du är du min älskade, jag vore inget utan dig och Pellan... Mina finaste!!!!

1 kommentar:

Kages sa...

Jag har skaffat blogg....sjukt va?