måndag 28 april 2008

Jay Kay!?!

Måndag igen och inge magsjuka! Tack gode gud för att den här persen är över. Nu håller vi tummarna för att Bejbi och Ella klarar sig den här gången...

Sitter och kikar på BBC Food som vavligt, Ella har somnat i soffan. Hon brukar ta en halvtimme-timme på soffan på morgonen så hon orkar med fram till sovningen i vagnen... Fredrik jobbar eftermiddag och han ville sova i dag sa han. Ella har ju börjat vakna vid 7-tiden så det är lite tidigare än vad vi är vana vid. Kanske man ska börja lägga henne lite senare? Jag vet inte ja...

Annars ska vi nog bara vara hemma i dag. Städa i hop lite och bara vara...

Jamie Oliver lagar mat med Jay från Jamaricay... ( Hur faen stavas det) Shittans vad snygg han är då, kommer inte i håg att jag tyckt han varit snygg tidigare. Men det är väl så med att bli äldre... Man ändrar smak... Brolle Jr är ju ganska söt han med... Men snyggast det är nog ändå min alldeles egna Fredrik.. Min bästaste vän och sambo! Jajjemensan, sån tur har jag! Bor med killen jag faktiskt råkar tycka är bland de finaste på jorden! Om inte finast!! Mm... Det ni!

Hoppas solen kommer fram nu...

Inga kommentarer: