fredag 11 april 2008

Jackpott- Ja jisses..

Hahaha... Sitter och kollar på TV3 och den där bruden som har "ring in och vinn en massa pengar, plocka ut 3 symboler som gömmer sig bakom 18370767 siffror" och hon är såååå jädrans töntig! Helt plötsligt börjar hon sjunga telefonnummeret eller vissa ord... Hahaha... Jag skulle göra det där sååå mycket bättre... :-)

Pettson är helt galen, ska ha min uppmärksamhet heeela tiden. Om han kunde skulle han putta ner Ella ut knät på mig. Så nu när Pellan sover i vagnen passar jag på att gosa. Han har tryckt ner sig i mitt knä...

Måste bara skriva att jag är såååå glad över att Sara ska måla av Pellan. Det betyder så mycket för mig! Så TACK Sara... Tavlan ska få en hedersplats i mitt hus och jag ska se på den varje dag och le!

"Nu ska vi spela jackpott du och jag, ta tre bokstäver mellan A och T... M som i momento- 500 spänn, J som i Jonas- 300 spänn. B som i Bertil... 200 spänn... GRATTIS! " Haha... Så jävla roligt! Finns de folk som allvarligt tror dom kan hitta jackpotten? Jag säger LYCKA TILL!

Nu ska jag göra viktigare prylar, hermeneutisk cirkel, diskursanalys och nodalpunkter... Hoho, jag är så sugen så jag nästan kissar på mig!

Inga kommentarer: