söndag 13 april 2008

Lat på bakfylledagen!

Ja, så har den här dan nästan gått.. Känns som en sån där "bakfylle dag" fast jag inte ens druckit. Slö tittat på teven, myst med Ella och ätit onyttig mat. Känns osm det är det enda vi gjort i dag! Tog en dusch med Ella nyss och då kändes det som dagen fick nytt ljus. Tänk vad en dusch kan göra för själen. Ute är det grått och tråkgt och Fredrik är seg efter gårdagen... Uffa, jag hatar såna här dagar... Anna sa förr att hon tyckte bäst om att festa på fredagar för annars försvann hela helgen om man låg hela söndagen... Ja, jag håller med dig Anna... Å då var det inte ens jag som var på galej! :-)

Pellan har somnat i Fredriks knä nu så nu väntar vi på att hon ska vakna sen ska vi åka mot Enånger. Fredrik och Pellan följer med eftersom SUSSA INTE HAR NÅT KÖRKORT och kan åka ensam. Eller jo, det kan jag nog... Finns ju alltid buss... Vet dock inte hur dom går i dag... Näe, skönast att åka bil... Å Fredrik kan ju alltid surra med Retarded!

Ska hem och pluggeliplugga med Karre sen, ska försöka hinna klart i dag så jag kan njuta av BSB i morgon med gott samvete!

Har sagt det förr och jag säger det igen! 1 DAAAAAAG KVAR!!

Tja!

Inga kommentarer: