måndag 21 april 2008

Kväller igen...

Mörkret har kommit till byn och jag ska bara skriva några rader innan det är dags att sova... Har inte mycket att berätta denna dag men nån enstaka rad måste jag väl kunna få till...

Promenixade med min systerdotter i kväll och vi började prata om pirrimagen kärlek och första kyssar... Hua, vad jag kände mig gammal och grå... Jag säger det igen Helena... Ta vara på tiden!!! Men jag skulle aldrig byta det jag har med Fredrik och Ella mot lite pirr i magen... I bland får faktiskt Fredrik det att pirra till rejält han med... Haha... :-)

I morgon blire Gävle och skolan igen. Farmor kommer hit och ska vara med Pellan... Sen ska jag gå på Vernisage på Johannas skola. Mysigt att kolla på lite tavlor och se hur duktig systerdotter är på att måla! Hoppas det blir lika fint väder som det varit i dag! Då kan vi ta vagnen och promenera ner... Kanske man lyckas få med sig sambon!

Planer inför helgen finnes, hör av er om ni är sugna!!

Inga kommentarer: