onsdag 9 april 2008

Småbarnsföräldrars liv...

Japp, klockan är strax efter tio och de börjar bränna i ögonlocken... Dags för Sussa att sova... Nu beklagar jag mig inte, vi har världens snällaste unge som sover så gott som hela nätterna, men i morse och tidigare i veckan har hon vaknat när Fredriks klocka ringer kl 05.00. Inge vidare skönt. Iofs somnar hon om, men de dröjer säkert en timme. Hon ligger brevid mig och petar mig i ansiktet med sina små fingrar, sprattlar med sina små ben och hittar favvo fötterna som är så skojiga. Inte kan man somna om då heller, måste ju titta och beundra tösen! Så, nu är jag trött... Åsså blire ju Gävle i morgon me så, upp me tuppen ba!

Kyrkis i dag, de va trevigt. Mycke barn och föräldrar. Sen bidde de en prommis som slutade med att vi hälsade på BoBenny aka. Gudfadern. Fick en kopp kaffe och snackade strunt innan vi promenixade hem igen! Skönt med luft men tråååååkigt med snö och slask. Ella somnade i vagnen så när vi kom hem passade jag på att skotta, vilket gjorde sambon superglad såklart.

Annars har nedräkningen startat på allvar:
5 dagar kvar!!!
Sen är de du och jag och "De bästa fyra grabbarna" på Hovet Simononen!!!!!!


Dags att borsta tandsingar och tvätta fejjan...

Inga kommentarer: