tisdag 1 april 2008

Metod III

Jag blev inspirerad av Åsa och i går började mitt sockerförbud. Inte EN ENDA gnutta socker sår jag äta... Så nu dricker jag en kopp te med lite mjölk i, men inget socker. Och det är faktiskt ganska gott!

Har ont i magen eftersom skolan inte går som den borde... Herreguuuud, det är ju slutspurten... Jag måste bara kämpa mig igenom det här och sen är jag ju KLAR! Men inspirationen är inte på topp... Karin, min bästaste skolkamrat, sa att det är svårt att hitta inspiration när man VET att ämnet är helt orelevant för vår yrkesgrupp... Och jag håller med!! Vad ska vi med det här till... All energi som går åt att ha ångest över metoden borde man få lägga på C-uppsatsen..

Sambon jobbar kväll... Så jag är ensam nu... Ganska skönt för då får man längtas lite...

Annars ser jag fram emot fredagen och god middag med min bästaste Nadja... Lite vin och avkoppling. Men innan de ska jag ner till Gävle och dra mig i håret... Japp. I morgon kanske jag inte har en endaste liten hårtuss kvar... Undrar hur de skulle se ut!!!

Inga kommentarer: