onsdag 16 april 2008

Sjuk...

Åååå... Huvudet snurrar... Bajs! Inge skoj att inte må bra... Sovit i dag mellan 13.00 och 18.40... Och nu ska jag gå och lägga mig igen, kommer ändå somna som en stock på kudden...


Lovade er dock en rapport om BSB på Hovet... Ett ord kan summera hela upplevevelsen: NOSTALGICA! Självklart kan jag ju skriva mera, men det sammanfattar nog det mesta.. Först kände vi oss städade, satt och hånflinade åt "töntarna" som skrek och höll låda. Sen du, när "gamla hits" haglade över oss, ställde vi oss upp och tjoade vi med... Haha.. Inte var vi sämre än de andra... Kul hade vi, så TACK kära Simonen för att du ville dela det med mig... Och Farväl mina fina pojkar. Nu är de slut på gamla tider, ja nu är de färdigt... Sussa har lämnat BSB bakom sig och "vuxit" upp. Haha.. Tack och hej ba! Ni kommer alltid finnas i mitt hjärta!




Nu ska jag sova. Snurriluvan här minsann!

Inga kommentarer: