lördag 5 april 2008

Missing...

Fick lite ensamtid nu så jag passar på att uppdatera mig lite på nätet.. Har som vanligt inte hänt så mycket...Ella och Fredrik åkte till Anna och Rille och skulle hämta badstolen som vi glömde där förra helgen. Jag har tagit itu med lite tvätt och packat in kläder i Ellas nya byrå. Hon har ju såååå mycket kläder... Tror jag hängde in 10-15 klänningar i garderoben, och då har jag ändå packat undan en del i stl. 62 som var lite små i storleken...

Nu gör dom reklam för det nya programmet, SPÅRLÖST. Kollade på det i torsdags och grinade som vanligt som en liten toka. Älskade det programmet när det gick på trean. Kommer aldrig glömma en kille som letade sin riktiga mamma i USA. Hon hade adopterat bort honom när han var typ tre månader eller så... Och när dom hittade henne grinade hon och berättade att dagen efter hon lämnat bort sin son hade hon ångrat sig och sprungit tillbaka för att hämta honom... Men då hade han redan åkt till Sverige. Som hon hade längtat och önskat att han skulle leta efter henne... Jag HÖLL PÅ Å DÖÖÖÖ när jag såg det, har nog aldrig grinat så mycket som då... Eller jo, när Pellan min kom såklart!

Åsa och Ante skulle eventuellt komma sen och hälsa på, sen kommer ju Linnen som sagt.. I morgon ska vi hälsa på Tobbe med sambo... Dom fick ju en liten tös i september som heter Ellen. Vi ska hälsa på och fika lite, kanske BoDaniel kommer med oxå...

Annars är de bra, nu tror jag inte jag bloggar mer i dag!
Hörs i möra säkert..

Inga kommentarer: