måndag 28 april 2008

Snott en "liten" lista från Sahara..

ALLMÄNT
Namn: Sussa
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Japp, men den skäms jag lite över så den nämner vi inte...
Längd: 173 cm
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Lite ljusbrunt med röda inslag... Svårt de där... (Inte grått än i allafall.. :-))
Är du kär i någon: Ja men helst!!! I min bejbi såklart!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, älskar huset. Vill bara få i ordning ordentligt!
Tänker du på självmord: Nej! Varför??
Tycker andra att du är attraktiv: sambon säger det men ingen annan.. Kan jag inte tänka mig i allafall...
Vilket shampoo använder du: Just nu, VO5
Vilken parfym använder du: Nya Eden
Vad är du rädd för: Höjder, grodor/paddor på vägen, döden. Och allt otäckt som händer i världen!!
Gillar du att tvätta: Nej, men det är skönt när det är klart...
Gillar du Berg-och-Dalbana: Åker man inte ganska högt upp då... Se tidigare fråga...

SENASTE?
Film du hyrde: Hmm... Längesen de... Förmodligen en skräckis med Nadja... Typ "Silent Hill" eller "The hills have eyes". Nadja älskar skräckisar...
Film du köpte: 2 för 99 på Prix. Köpte "Dreamgirls" och "The Rose"
Låten du lyssnade på: Nåt me Nån Love you, love you med Jamarakai?? (HUR STAVAS DE NU DÅ??)
Låten du hade på hjärnan: Sjöng Singstar i fredags och sen dess har jag sjungit "En dag" för Ella...
Låten du laddade ner: Sysslar inte med såna olagligheter... ;-P
Personen du ringde: Ja du, syster tror jag, eller BoDaniel. Pratade med dem båda ganska sent i går..
TV program du tittade på: The naked chef, på BBC Food..
Personen du tänkte på: BoDaniel

FAVORIT(er)?
Mat: Leverbiff, kokta pärer, gräddsås och lingonsylt...
Låt: Oj, sååå många!
Sak att göra: Gosa/busa med min dotter
Sport: Måste jag skriva handboll här??
Dryck: Vatten/kolsyrat vatten
Kläder: Jeans och top..
Film: Såg "Ett öga rött" på Canal plus i går...
Bil: Har inte ens körkort...

ANTAL:
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 5-7 ggr kanske
Ärr du har på kroppen: Ett på mitt bröst efter en cigg... (Tommy) och ett på armen efter att jag brände mig på kaffepannan hos syster. Sen har jag ju ett ganska fett kejsarsnitt ärr på magen då...

SENASTE?
Bok du läste: Sjukdom och sjukskrivning, Dimitris Michailis. (Skolan)
Personen du fick mail av: Ingen aning...
Personen du fick brev av: Inbjudan till Ellens namnfest och Tobbe och Kickis vigsel... Räknas det?
Personen du fick sms av: Simone
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I går...

ÖVRIGT?
Vad har du gjort idag: Inte hunnit med så mycket än...
Var det kul: Hmmm
Hur tidigt stiger du upp: Nån gång mellan 7-9, beror på Ella
Gillar du att slåss: Nej. Har jag aldrig gjort tror jag...
Vad ska du göra ikväll: Bara va hemma
Är du seriös: I vilken sitaution? I fredags var jag inte seriös men i dag är det andra bullar och annat ansvar...
Vad är du allergisk mot: Rekor... Men jag börjar tro det bara är inbillning!
Var har du ont: Lite bubblig i magen efter magsjukan, men inte riktigt ont...
Använder du hårspray: Inte i dag
Kan du stå på händer: Nej
Favoritserie: DH, Uglu Betty och såklat Per Morberg på 4 plus

ÖVRIGT MER?
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Till viss mat ja...
Är du glad nu: Ja
Var du glad igår: Njae, lite seg och magsjuk
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Hmmm... Ja men Anna-Kah ju!!
Vad dansar du till: Eurodisco och svenska klassiker...
Stockholm är: En mysig stad för en helg/vecka max...
Göteborg är: Så fruktansvärt långt bort... Haha..
Kan du sjunga: Ja, jag kan nog det...
Mer värt än guld: Ella och Fredrik, övrig familj och vänner...
Spaghetti eller makaroner: Spaggetti. Kan jag äta med bara smör och salt.
Ett land jag helst vill besöka: USA och Irland, sen skulle jag vilja åka till Prag me...(Tjeckien va?)
Ska bli skoj: Att se Ella växa upp.. Att kunna leka med henne och busa...
Ska inte bli skoj: C-uppsats...
Sparar till: Turkiet och Ella
Väntar på: att Fredrik ska vakna, in till stan och handla..
Pålägg som gäller: Ost eller leverpastej. Kokt ägg och majonäs me kanske...
Dagens dryck: båd' Bara vatten hittills.. Lite utorkad efter magsjukan så jag är rejält törstig i dag...

Tack Sara, nu fick jag nåt att göra i stället för allt som borde göras...

Inga kommentarer: