söndag 13 april 2008

Jag och du...

Sitter och kollar på Nigella samtidigt som jag dricker en kopp rykande hett kaffe. Sambon satte på en panna åt mig... Snällt! Ella har precis somnat och ligger i sin vagn. Det snöar/regnar ute och jag är lite avis på henne som får ligga nerbäddad i en varm vagn och lyssna på vattendropparna som slår mot fönstrbrädan. Mysigt!

Ska på Me&I hos Anna i kväll, blir nog att jag köper ett "hemligt paket". Snorbilligt ju i jämförelse med resten av kollektionen. Och jag ger inte upp hoppet om att få en byxdress med turkost hjärta på stjärten. Har fått låna Milos men jag är ju så rädd att det ska gå sönder medans i har det. Ååå va lessen hon skulle bli då Pannan.. Nee.. Om jag får en egen skulle det bli så mycket lättare...

Sambon har tagit fram x-boxet och han sa att jag skulle passa på att vila lite... I morgon är ju en busy-day!!! Längar nu... Ska bli nice att umgås med Simonen men ännu mera nice att se mina pojkar igen.. Tänk, ska jag aldrig växa upp?? Jag gillar pojband, så är det bara.. Westlife har gjort himmla mycket bra musik, men BSB är ju bäst. Gillar ju annat oxå. Men nåt med dessa grabbar får mig att smälta!

Nää, nu ska jag göra som sambon sa, lägga mig och fantisera om att jag vinner 57 miljarder dollar på lotto... Brukar göra det när jag ska somna... Somnar med ett leende på läpparna...

1 DAG KVAR!!!

Inga kommentarer: