måndag 7 april 2008

I morgon...

är de full fart igen. Skola, skola skola! Dax att ta tag i nästa uppgift. Är såååå glad att vi nu kan se slutet i tunneln! Ajöss Högskolan i Gävle, ajöss sura klassisar som bara längtar efter nån att klanka på i opponeringen, ajöss x-tåg 06.50, ajöss dyra kaffekoppen, AJÖSS! Den enda jag kommer sakna är dig Karin!! Men jag hoppas vi kan hålla kontakten... Första hembesöket jag gör som biståndsbedömmare och jag kommer ringa dig för att du ska kontroll läsa! Haha.. Självfallet kommer jag sakna mina Hudik-Homies oxå... Marie R, Åsa, Annki, Katarina och Marie E H! Men det kommer bli lite lättare att hålla kontakten med dom...

Nu säger sambon Natti så jag ska sussa jag med.. Ska med det där förbenade 06.50 tåget i morgon... TACK min käääära mamsen som ställer upp och passar Pellan min.. Lilla goa ungen!! Längtar i hjäl mig efter mammaledighet. I sommar Pellan min, då är de bara du, jag och pappsen!

2 kommentarer:

Majkens Ruta sa...

Haha!!! inbilla dig att du blir av med mig bara för att vi slutar skolan. Du, jag ska vara med jämt jag,och sen när jag "lämnar in" före dig(är ju tant jag)kommer jag tillbaka som ett kinkigt gammalt spöke o vill ha hjälp med syfte och problemformulering.
Pussa EllaPella från Tant-Karin.

Sara - litetarkiv.blogg.se sa...

Jag vill måla lilla Pellan! Men det kan ju ta sin lilla tid beroende på storlek osv. Och nu är jag lite ringrostig för att jag inte målat på ett tag, men jag kan göra ett försök! Stort? Litet? Akryl eller vattenfärg? Teckning?