söndag 12 oktober 2008

Autumn.

Åååå helg. LOVELY! Bara mys och lugn och ro med familia. Solen skiner och jisses va fint det är ute. I går tog vi en tur till Norrbo för att hälsa på Ellas gammelmormor och gammelmorfar, där tog vi en prommis och fotade lite höstbilder på Pellan i den fina miljön. Ska göra fotokalendrar till julklappar så det måste ju fotas lite i alla årstider.

I går var det en riktig sportafton hos familjen Jacobsson/Furuström. Först kikades det på Hockey och sen var de fotboll för hela slanten. Jag myste med Ella på golvet eftersom jag inte är vidare intresserad av sport. Bon har fått en favvis bok som hon helst vill kika i hela tiden. På sista sidan är det en spegel och den tror jag hon gillar mest. Ja se Goboken, dom har bra grejjer dom.

Nu ska jag klä på mig, har gått i myskläder hela dagen men nu ska jag ta med mig Pellan ut på prommis och sen kanske dona lite ute på gården. Är glad att sambon övertalat mig att ta ner björkarna nästa sommar för herreguuuuud va löv vi måste kratta nu!

Bra då... HEJ!

Inga kommentarer: