tisdag 21 oktober 2008

Debatt, min skatt..

Jag är trött.. Ella ville vaknade redan kl halv sju, en mindre glad mamma försökte få skrutt att somna om men icke. När hon började med sitt nya mantra, dododododo, kunde jag inte hålla mig för skratt och sen var de kört.. :-) Upp och hoppa, rise and shine!

Snart ska vi traska ner på F-grupp. Sitter just nu och tittar på teve, nyhetsmorgon. Jag fattar inte, har dom redan börjat med valkampanjerna inför valet 2010? Nyss stod moderaterna i nån sunkig lokal och kastade skit på Högern och nu står Mona Sahlnin och kastar lika mycket skit på Moderaterna. Haha.. 2 år innan valet. Räcker det inte med Obama och valet i USA. Det känns ju lite mer aktuellt i allafall. Jisses, mitt första politiska inlägg i bloggen. Kanske ska börja skriva om det på heltid?? Haha! Njae! Politik är inte riktigt min grej!

Nu ska jag ta påtår!
Fint, Hej!

Inga kommentarer: