tisdag 28 oktober 2008

Illa...

Ja, hockey är det på vår teve, inge vidare. Men om en stund ska jag titta på Bettan och sen ska jag njuta av Carlos nuna på kanal 5. Så de så! Inge hockey då inte!!

Jag har haft en ganska jobbig dag. Började må illa som attans när jag kom hem från föräldragruppen. La mig på soffan med värdens magvärk och blev alldeles yr i huvudet. Sen kände jag mig spy färdig och satte mig över toan men de blev inget. Mår bättre nu men är lite "rivig" i magen! Vet inte om de var magsjuka eller vad det kan ha varit, men det går ju nu! Hoppas min lilla skrutta klarar sig!!

Nu ska jag kika på teve.
Bra, fint, tjing!

1 kommentar:

Anonym sa...

Är du en av alla människor som också tycker att det är hemskt med barncancer? Gå in på bannern till höger i min blogg, http://jontheericsson.blogg.se och lämna ett litet bidrag! DIN GÅVA GÖR SKILLNAD!!!!! Hjälp till att förändra livs-situationen hos många cancersjuka barn!