torsdag 9 oktober 2008

Ute är mörkt och kallt... (eller regnigt åtminstone!)

Ella har somnat i vagnen. Jag är en "dålig" mamma och lägger ut min dotter i vagnen fär att sova middag i regnet.. :-) Hon sover så himlans dåligt inne och jag kan tänka mig att hon sover ännu skönare i dag när hon hör droppandet på regnskyddet. Min lilla snutta...

Gudfadern har varit här och käkat tårta. Min hembakade tårtbotten smakade bra, mycket bättre recept på den här botten än den som jag gjorde till Fredriks födelsedag. Så detta recept skrev jag in i familjekokboken.

Annars är det bara som vanlig. Känns inte så märkvärdigt att fira födelsedag. Jag sa till Fredrik i går att hädanefter vill jag fira min födelsedag men honom och Ella. Att vi går ut och äter nåt gott på min födelsedag bara vi. Sen kan familjen komma nån dag senare men min dag vill jag fira på mitt vis, med Bejbi och vår fina dotter. Min solstråle!!

Nu ska jag kika på Ellen show på kanal5 och ta det lugnt!
Hej!

Inga kommentarer: