torsdag 30 oktober 2008

JACKPOT heter de visst?

En snabb fråga? Är han som jobbar på det där JOBBIGA "ring mig och du kan vinna en förmögenhet, fissa maträtten. Du har bokstäverna HA_BURGA_RE... Å ledtråden är PÅ MACDONALDS. Du kan vinna 100 kr" från Hudik? Han som alla tycker är så bra på att sjunga? (inte jag värst mycket) Programmet går just nu på Tv400 å jag borde byta kanal för det är rikktigt jobbigt att lyssna på!

Hmm... Ser ut som honom och han pratar lite norrlänska! Guuu, snacka om risigt jobb!

Nej, men Sussa. Va inte så negativ. Å jag inser ju nu att jag är en typisk svensk när jag skriver så där... Kan ju bara skriva: kul för honom... Eller nå...

Snart kommer Mia och Saga och sen kommer Åsa med barn. Vi ska fika lite och ha trevligt! Inte många dagar kvar nu som jag kan lalla här hemma. På måndag börjar allvaret, PRAKTIK! Jag har faktiskt längtat lite efter att få den gjord och kunna gå vidare. Å de ska faktiskt bli ganska skönt att komma ut i verkligheten en stund. Missförstå mig rätt, jag kommer att LÄNGTA SOM EN TOKA efter min lilla skrutta men det kommer att gå bra det med! Och det är såklart jättenyttigt och mysigt för Fredrik att få vara hemma med henne hela dagarna..

Nu ska jag byta kanal innan den här "HUDIK?" killen retar gallfeber på mig totalt. Ska springa ner i tvättstugan och slänga i en till maskin. Så nu är de bye bye!

Fint då.. Hej!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men nu blev jag nyfiken på vem de kan vara, har inte kollat på dem skitprogrammen på ett tag, måste kolla imorgon:).

Ja du vet allt för att bli känd..enda gången du blir ihågkommen i ett sånt program det är om du spyr i direktsändning och skyller på mensvärk..haha

Anonym sa...

Haha... Jag frågade sambon och han heter Erik Myrberg eller Myrgren eller nåt. Har vunnit nån kareoke tävling här i stan...

15 min i rampljuset kallas det visst, jag vill då inte ens ha 1 min... Haha!

Kram!

Anonym sa...

Ja vist är det hemskt med sånna som vill jobba med tv...
Hoppas gallfebern har gått över.

Jantelagen finns kvar i hudik.

Och mitt efternamn är MYRLUND. Men nästan :D

Sussa sa...

Haha... Ja visst är det sjukt! Ännu sjukare är det att folk man inte visst läser om ens patetiska liv på bloggen faktiskt läser...

Men som sagt, Jantelagen finns kvar... Kanske är ren och skär avundsjuka som gör att jag inte gillar de där Jackpot programmen, men hoppas såklart att du trivs och att du mår bra Erik MYRLUND... :-) Kul att du läser min tråkiga blogg är det i allafall!

Anonym sa...

Hehe, du är inte den första som klagar på det.
Är bloggberoende. klickar mig från blogg till blogg.
Hur som helst, klart att jag skulle vilja vara programledare för ett större program. Men man måste börja någonstans.

/E

Anonym sa...

Jag skulle vilja säga att Erik Myrlund nog är den mest begåvade av alla programledare som syns i dessa program. Han är inspirerande att titta på och har alltid något att säga.

Kör hårt, Erik.

Sussa sa...

Åhh... Inte klagar jag väl på att du läser, bara kul att veta att man kan göra sin röst hörd i cyperspace... :-) Var nog mest bara så att jag blev lite förvånad att just du hittat in efter att jag dissat jobbet ditt..

Jag hoppas du förstår att jag inte har nåt emot dig personligen, inte heller har jag nåt att säga om din programledarrollsprestation (oj, långt ord... ) Håller nog snarare med Filip när han säger att du hörde till en av de bättre.. Men i allmänhet tycker jag att såna där "ring in" program kan vara fint jobbiga.

Sen har du nån gång vunnit nån kareoke tävling som en kompis till mig medverkat i och då kanske jag var lite missunsam, hejjar ju såklart på min polare.

Läste lite i din blogg och tycker det är tråkigt att du känner dig missförståd här i Hudik. Men jag missunnar dig verkligen inte och tycker det är lite strongt att fullfölja sin dröm. Inte många som vågar (eller i din branch orkar försöka, konkurensen är väl ganska hård?)

Som sagt, kul att du hittade min blogg. Mindre kul att jag fick skämmas lite för att jag dissade ditt program. Hoppas såklart att du får möjlighet att leda andra program om det är det du vill... Kanske du kan ta Hasse Aros plats i framtiden... :-)

Å alla... Jag ville verkligen inte starta nån debatt eller så... Är bara en uttråkad "hemmafru" som vädrar sina tankar...

Oj, långt de blev... :-)