fredag 31 oktober 2008

Finnerillbajs!

Ni skulle se mig nu, så jag ser ut. Har just kommit hem från akuten efter de har fått SKÄRA i min panna för att lätta på trycket. Det som såg ut som en vanlig liten finne blev nu en inflamation i en talgkörtel å jag ser inte ut!!! HEEEELA pannan är svullen och ögonen syns knappt eftersom jag är svullen där med. Likaså näsan, stor som en potatis. Det blev antibiotika i 10 dagar och nu har jag som sagt dessutom genomgått en mindre operation!!! Ja fy! Ingen vidare fredag...

I morgon ska vi ut till familjen Kruse och hjälpa till, eller jag kanske mer kommer umgås med Kage, inge vidare på att bygga ställning jag inte. Tänker på AK Som i dag fick ta bort sin katt, lille Axel! Uffa, inte heller nån vidare fredag för dem... :-(

Näe, nu ska jag lägga mig och läsa mama och i morgon hoppas jag att jag ser lite bättre ut!

Gnatt, Hej!

Inga kommentarer: