lördag 18 oktober 2008

Skallebank

Har haft ont i huvudet nästan hela dagen... Inge vidare men jag hoppas det blir bättre om jag lägger mig tidigtt och försöker sova. Fast jag har laddat hem Projekt och Ugly Betty så jag lägger mig nog och kikar på det.

Hjärt & lungräddning i dag. Toppen. Känns hur bra som helst att man är lite förberedd om Snuttan sätter i halsen eller nåt annat händer. Man märker ju nu att hon vill utforska allt högre höjder. Hon kan dra sig upp i soffan på egen hand nu.

Åååå ja, icke att förglömma. I dag tog min lilla fisa en hel massa steg!! 7 steg på en gång... Ja, inte illa pinkat med tanke på att det var första gången hon tog ett steg! Mamma stolt kan jag lova! Så nu läre de ju gå snabbt och snart kan hon springa i hop med kompisarna Nosan och Saga! Kulit!!

Ska ta en låååååång het dusch nu och sen blire sängen och mina serier!
Gnatt!

Inga kommentarer: