måndag 27 oktober 2008

Massa Grattis åt alla håll...

I dag är de en telefon dag utan dess like. Har pratat med min handledare på praktiken, pratat med f-kassan, pratat med CSN ( ååå vilken otrevlig sugga) och har pratat med min syster fleeeera ggr. Hon fyller år i dag så Grattis på dej!!

Minnu och Simone åkte med bussen i morse halv tio. Jag och Ella gjorde dom sällskap ner till hålplatsen för vi skulle ändå på mormors grav och tända ljus. I dag skulle min fina mormor Beda Albertina ha fyllt 84 år. Hon fattas mig fortfarande men jag har så mycket minnen och så mycket av henne i mig så jag vet att hon ändå finns här. Ååå va Fredrik skulle ha gillat henne, och hon skulle ha ÄLSKAT min sambo. Hon tyckte att mörka killar va så fina! Grattis på dej med mormor! Hoppas tårtan smakar bra i himlen och att du spöar morfar i vänd åtta i da!! :-)

Nu ska jag ta mig lite lunch!
Bra, Hej!

Just ja! Passar på att Gratta Marre med make för den nya familjemedlemmen som kommit! Välkommen till livet Freja!

1 kommentar:

Anonym sa...

Din mormor var rolig hon henne kommer jag mycket väl ihåg... Tack för den fin raden i din blogg.. kram