måndag 20 oktober 2008

Morning has broken...

Vardag igen. I Like! Det betyder jag och Ella, Rix Morron Zoo på kanal 6, kaffe och myskläder. Vi leker, busar, gosar och slappar. Så nice så... Ella är så nöjd och glad, kikar efter katten och leker med sina leksaker på golvet. Ja mornarna är det bästa vi har är hemma nu. Konstigt med tanke på att jag alltid varit en kvälls/natt människa, ja se hur det kan bli...

I dag ska vi inte göra nåt särskilt. Messade just BoDaniel som ska komma och käka frukost med oss. Sen kommer Linn på eftermiddagen och jag tänkte att vi skulle gå och handla lite. Måste åtminstona köpa gröt till Pellan för den är snart slut...

I bland funderar man på om nån tycker det jag skriver är intressant. Vem vill egentligen veta vad jag ska handla i dag liksom? Jag önskar verkligen att jag hade nåt intressant att berätta men just nu är mitt liv så här. Ella, Fredrik, hus och hem, kyrkis, f-grupp, städning och lek. Mer än så är det inte... Men så är det hos oss just nu!

Bra, Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tycker om att läsa din blogg

:)