onsdag 29 oktober 2008

CaKeS!

Ska snart kolla på Greys, är lite less på mig själv för att jag inte följt det från dag 1 trots Simones råd. Men inget att göra så jag kollar nu i stället...

Sitter även och kikar på lite roliga tårt recept till Pellans kalas. Jag är inte så duktig på tårtor så jag kikar lite... Vet att jag ska baka denna:

http://www.recepten.se/recept/chokladtaarta.html

men vet inte om det är en "¨tårta" eller en bakelse/kaka... Hmmm... Ville baka nån mer kanske och ha en dröööös att bjuda på... För ni kommer väl?? Och Grattar min fina Pellan... Jag lovar hembakt kaffebröd och kanske lite glögg??

Jaja. Nu ska jag kika på Greys. Jag är inte som alla andra jag för jag gillar inte Meredith. Stör mig på hur hon pratar. Jag gillar Lizzie, och George.

Fint, Gnatt, Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar dem flesta där ja..alla har sin charm, men jag gillar mest Alex, man vill bara hålla om den lille kaxige och elaka karln..för egentligen är han ju hur go som helst:).