söndag 12 oktober 2008

Mamma mys

Fredrik tog med sig Ella in på handbolls match så mamsen fick vara ensam hemma en stund. Så nu är det jag, Pettson och Bröderna Lejonhjärta. Egentligen tycker jag inte att den filmen är så bra, den är lite läskig... :-) Men Astrid är ju Astrid så... Jag gillar Madicken mest nästan, och Alla vi barn i Bullerbyn. Jag fick alla filmer av min farbror medan han levde. Han hade samlat dom till mig så att jag kunde ge det till mina barn den dagen jag skulle få sådana. Han hann aldrig träffa min Ella, han dog i februari 2007, bara några veckor innan vi gjorde gravtestet. Men jag vet att han kikar in i bland, bara för att se hur vi har det och busa lite med Ella. Älskade Farbror Kalle.

Nadja och Peter skulle dyka upp om en stund. Ska snart sätta på kaffet tänkte jag. Sen kommer väl snupparna mina hem snart... Tänk va, man längtar efter att få vara lite för sig själv men man saknar dem när de varit borta en liten stund. Ja, mammas skrot! Livet blir sig aldrig mer likt: but I´M LOVING IT!

Inga kommentarer: