tisdag 21 oktober 2008

Varför bara mig??

I kväll tog det 26 min för mig att lägga Pellan. VARFÖR går det på 5 min för Fredrik?? Men jag tycker att hon är duktig ändå. Ligger snällt och bökar, tittar upp i bland för att se så man är kvar. Snart ska vi ta steget ut ur rummet, hon verkar trygg i sin säng och i sitt rum nu.

Så, i kväll får jag hoppa över Ugly Betty eftersom jag missade första halvtimmen. Har de på datorn så jag ska lägga mig att kika sen. Men Desperate Housewives ska jag i allafall se. Sen kommer sambon hem från träning så jag måste passa på att mysa. I morgon och på torsdag träffas vi nästan inte alls, inte på fredag heller för den delen. Fredrik ska på teknikmässan med jobbet i morgon, blir borta hela dan. På torsdag åker jag å Ella ner till Gävle hela dan för att fira Nosan som fyller 1 år, sen på fredag ska han ut och bowla och käka med jobbet. Ja, jag vet. Mycket nu! Men jag hoppas få lite Sussa tid i helgen i stället.

Nu ska jag skala mig EN TILL mandarin och kolla på SOS familj. Jag vet! Det suger, men ja kan ju som sagt inte kolla på Bettan riktigt än, å va ska jag då kika på!!??

Fint, bra, Hej!

Inga kommentarer: