lördag 4 oktober 2008

Långt upp i halsen...

har jag kycklingbröd nu... Åå så mätt jag är. Men mumma det är det!


Ella sover i sin säng, det går bättre och bättre varje dag men vi står vid hennes säng tills hon somnar. Säger inte mycket, hyssar lite och säger "Mamma är här" i bland. I dag tg det 10 min och hon grinade inte mycket alls. Jag och sambon har kommit överens om att vi vill att Ella ska känna sig riktigt trygg i sin säng innan vi lämnar henne.


Magnus sover hos oss han med. Han la sig ganska tidigt i gästrummet för att kolla på en film som han hade med sig. Sen när jag kikade in i rummet hade han slagit av teven och sov så sött. I morgon hoppas jag vi hinner umgås lite innan han ska åka hem.


Nu ska jag gå och lägga mig, har börjat med en bok som jag INTE kan lägga ifrån mig. Den handlar om Magdalenatvätterna på Irland under 60-70 talet och är helt enkelt vidrig. Ändå kan jag inte skuta läsa... LÄS DEN!! (Hojta om ni vill låna... :-) )


Inga kommentarer: