torsdag 30 oktober 2008

Snodd från Anna, sno gärna vidare...

När fick du reda på att du var gravid?2007-03-15

Blev det en chock? Ja! Trodde inte det skulle bli så snabbt efter missfallet i jan.

Hur gammal var du? 26

Hade du mycket halsbränna? Ja, men så var det de enda jag hade besvär med....

Spydde du mycket? Inte en endaste gång...

Hade du mycket foglossning? Nej, aldrig

Ditt sf mått som störst? Ja du... Det minns jag inte...

Har du fått bristningar? Mm...Massa...

Trodde du att det var en pojke eller flicka? Var ganska säker på en flicka men sambon var stensäker på en grabb så på slutet trodde jag på honom...

Vad hoppades du på? Ååå det kvittar väl vad man får bara bäsen mår bra.

Gick du över tiden? Japp, 4 dagar

Födde du för tidigt? Näe...

Hur var förlossningen? Oj oj oj.. Ganska intensiv. Värkarna kom tätt och jag öppnades inte så det blev en stressad bäs med instabila hjärtslag så dom snittade mig.

Blev du sydd? Ja, men på magen då efter snittet...

Dragen med sugklocka? Nej

Hur många var inne i förlossningsrummet? På operation tyckte jag det var en hel drös...

Hade du någon nära med dig? Sambon såklart

Vilket BB födde du på? Hudiksvalls

Hur stor var bebisen? 3350 g och 50 cm lång

Blev det en pojke eller flicka? Den finaste lilla flickan som skådats såklart...

Vad fick den heta? Hon fick namnen Anna Ella Emilia efter farmor och farfars mor

Var allting värt det? Ååå ja! Jag kan inte tänka mig mitt liv utan min lilla flicka. Hon sätter guldkant på tillvaron och min kärlek till henne är EVIG!! Fina fina Pella!!!

Jag som sa jag skulle sova, men denna lockade mer än Ron Jeremy och hans polers... Nu så...

Inga kommentarer: