fredag 17 oktober 2008

Mammas älsk...

Ja, så var det snart slut på fredag. Sambon har fortfarande inte kommit hem från Ludvika. Dom torskade, 7 bollar tyckte jag han sa. Synd det då... Jag och Pellan har varit hos min syster hela kvällen och myst. Blev bjudna på mat och sen kikade vi på teve och hade det bra. Ella badade där och sen la jag henne i vagnen så hon somnade sött. Nu när vi gick hem vaknade hon till men somnade om så fort jag la henne i sängen. Mammas lilla snorfisa. Jag kan fortfarande inte förstå att hon är mitt barn, att hon kommit från mig och Fredrik och att hon är så förbenat vacker. Det finns bannemej inte vackrare barn... Hon charmar alla inom en meters avstånd med sitt lilla leende och när hon flörtar, ja jisses AMALIA! Mamma ÄLSKAR dig så mycket Ella, det finns inte ord som kan beskriva hur mycket...

Nu får det vara nog med sentimentaliteterna. Jag ska sova nu för i morgon väntar Första hjälpen kurs för mig och sambon på Kyrkis. Skönt att få göra det så man vet hur man skall agera om nåt (peppar peppar) skulle hända med min lill fis!

Fint, Bra, Hej!

Inga kommentarer: