torsdag 16 oktober 2008

Uppdaterad.

Ja, i dag har de varit pampering på hög nivå. Fick en ansiktsbehandling av kära svägerska och sambo i examenspresent (pinsamt värre att vi inte fått uppsatsen godkänd ännu) som nyttjades i dag. SÅÅÅ skönt. Men det kan ju inte vara nåt skoj jobb, klämma porisar på andra människor? Njae, inget för mig! Det roligaste är att jag nu i kväll har fått en finne på hakan, efter all denna rengöring i dag... Haha... Jaja! Annars hade jag kanse fått två finnar så... :-)

Pög och BoBenny AKA The Godfather är här och har fikat med mig. Vill tro att de kom för min skulle men jag tror ändå att det var hockeyn som lockade hit dem. Skit samma var det väl, trevligt med besök ändå...

Ja, va ska jag mer skriva.... Simone och Nosan har varit här och hälsat på och det är ju alltid nice. Nosan är en liten sol hon och struttar omkring... Hur gulligt som helst att hon går, hon är ju så liten! Nästa vecka fyller hon ett helt år så då ska vi åka dit på kalas. Shit, ja se det går fort...

Nu ska jag kolla mina andra sidor och surra lite med mina gäster. Antar att de snart lämnar mig i min ensamhet eftersom matchen nu är slut. Fredrik tränar.

I morgon ska vi träffa Saga och Mia på fiket. Är så mycket folk på kyrkis på fredagar så vi struntar i det i morgon... Nu får de vara nog!

Bra, Hej!

Inga kommentarer: