tisdag 7 oktober 2008

Me myself and I

Japp, i dag ska jag få lite tid för mig själv. Ska umgås med syster och hennes äldsta dotter, det är biotajm. Dom kör en "snabbrepris" på MammaMia här i Igget så vi passar på då. Skönt att bara komma bort en par timmar, sitta i mörkret och bara va. Å gott ska de bli me bio popcorn oxå...

På föräldragruppen hade vi besök av dietist som berättade lite om hur och vad barnen ska käka. Jättebra information och gruppen hade hur många frågor som helst. Kom på i dag att jag inte kommer att kunna vara med så mycket på F-gruppen när jag gör min praktik, det känns lite tråkigt men jag måste ju göra det. Ska faktiskt bli lite nyttigt för oss alla att jag gör praktik. Mest för Fredrik och Ella som får leka hela dagarna och F får se själv att man kan bli ganska trött av att vara hemma och vara förälder hela dagen. Han verkar i bland tro att jag är "ledig" och förstår inte att man har ganska mycket att tänka på fast man inte jobbar. Ja se karar!! :-)

Nu ska jag prata lite med sambon innan syster kommer och hämtar mig!
Hej!

Inga kommentarer: