torsdag 30 oktober 2008

Smart som en kykkling?

Trötter Sussa här. Orkar egentligen inte blogga men vad gör man inte för er trogna läsare... Haha!

BoBenny är här. Han har kollat på hockey och vi har skvallrat lite. Han är ju som ett fruntimmer han. Tycker om att skvallra... :-) Han säger att han ska gå hem nu så... Då blir jag ensam, eller ja, Ella sover ju men Fredrik är på träning! Jag ska lägga mig och läsa Ron Jeremys självbiografi. Har bara läst sisådär 30 sidor men jag tycker mest det är en massa svammel och "namedropping" Han verkar vara ganska impad av kändisar och refererar till dem som "kändiskompisar". Att han dessutom hävdar att han kunde krypa när han var EN MÅNAD känns om lite gäääälet... Är det överhuvudtaget möjligt?? Tycker det låter liiiite konstigt jag. Kommer formodligen bli ganska irriterad på den mannen men jag ska läsa den i allafall. Fredrik fick den av mig i födelsedagspesent och han har redan läst den. Tycker om att läsa samma böcker som honom så kan man ligga i sängen och prata litteratur sen och låtsas vara inteligenta. Fast Fredrik är ganska smart, mest jag som låtsas... :-)

Nu ska jag städa munnen (borsta tänderna, tyckte jag var APROLIG när jag kom på det uttrycket som åtta åring... Haha) sen lägga mig. Hoppas Ella sover lite längre i morgon. Orkar inte stiga upp innan tuppen!

Inga kommentarer: